Delegowanie pracowników – co trzeba wiedzieć

Wysyłanie pracowników w delegacje dla wielu firm jest nadzwyczaj ważnym zadaniem. Wielokrotnie obecność pracownika jest kluczowa w trakcie poruszania ważnych spraw związanych z działalnością firmy. W innym przypadku chcemy pracownika posłać na ważne spotkanie biznesowe z kontrahentem bądź ewentualnym klientem. By cała delegacja przebiegała poprawnie oraz zgodnie z prawem każdy pracodawca musi być świadom regulacji prawnych które go obowiązują. Na ogół kiedy są to wyjazdy służbowe, niezależne od czasu trwania delegacji jednak na terenie państwa, wszystkie istotne przepisy są pracodawcy znane oraz spełniane. Problem pojawia się kiedy potrzebujemy wysłać pracownika na czas kilku lub kilkunastu miesięcy do innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej. W tedy też obowiązują nas regulacje Unijne jakie mogą sprawiać wiele kłopotów. By dowiedzieć się wszystkich istotnych informacji warto wybrać się na kongres prowadzony właśnie w tym celu. Warto dodatkowo zapoznać się z tymi niezbędnymi informacjami dotyczącymi delegacji – inicjatywa

Dodaj komentarz